پسر خالم 7 سالشه گوشی سه ملیونی خالمو گم کرده

بعد به خاطر اینکه تو روحیه ظریفش تاثیر نذاره بهش چیزی نگفتن...

.

.

اون وقت من 7 سالم بود یه خط کش 30 سانتی تو مدرسه گم کردم...

بابام با وساطت بزرگای فامیل رام داد خونه :| :))

 

 

مردم شب قبل از خوابیدن به عشقشون فکر میکنن...

.

.

.

ولی من به این فکر میکنم که مبادا فردا کسی

زود تر از من بره سراغ سالاد الویه تو یخچال

 

 

دوست های باحال و با معرفت و خوشکل و خوشتیپ پیدا کردنشون سخته

سخت تر از پیدا کردنشون نگه داشتنشونه...

.

.

.

در حفظ و نگه داری مـــن کوشا باشید ^_^

 

 

به بعضیا هم باید گفت:

من با تنهایی...

تــــــو با چندتـــایی ؟

 

 

به بعضیا هم باید گفت:

اونـــی که تــو شــدی عشـــقش ...

مــا بهش میگیم کشمــــش =)))

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت13:03---2 مرداد 1393
خدا وکیلی دمت گرررررم آبجی چند وقتی بود نخندیده بودم
پاسخ:خخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 7 تير 1393برچسب:, | 20:3 | نویسنده : مبینا |