ساده لوحا فک میکنن کتاب خریدن اوج روشنفکریه ولی مرحله ی بالاتری هم هست که کتاب نمیخری تا به قطع درختان کمک نکرده باشی

 

وقتی آدم از خاکـــــــــــــه تعجبی نداره که کرم داشته باشه :|

 

 

دیروز رفتم آزمایش دادم پولش شد 350 تومن بابام گفت حالا اگه چیزیت نباشه من میدونم و تو

 

عایا میدونید سریعترین راه به دست آوردن قلب مرد چیه؟ . . . . . . . . پاره کردن سینه ش با یه کارد آشپزخونه!!!

 

همانا به تجربه دریافته شده است: کسی که در رقص بلند کردنش سخت است، نشاندنش به مراتب سخت تراست

 

من اول فکر می کردم یبوسَت یه جور جهت ماهواره ست

 

میدونی نبات کیلو چنده؟ نمیدونی؟ نقل چطور؟ اونم نمیدونی؟ از قدیم گفتن خر چه داند قیمت نقل و نبات را!!

 

یه دوستی دارم خیلی آدم کثیف و غیربهداشتیه الان داره با سوییچ ماشینم سنگای ته کفششو درمیاره و انگار نه انگار که من با این سوییچ گوشامو تمیز میکنم !

 

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺩﻏﺪﻏﻪ ﻫﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﯾﮑﯽ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺎﻫﺎﻡ ﺣﺮﻑ میزنه ﺗﻮ ﮐﺪﻭﻡ ﭼﺸﻤﺶ ﺑﺎﯾﺪ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﻢ ؟ ﺭﺍﺳﺖ ؟ ﭼﭗ ؟ ﻭﺳﻂ ﭘﯿﺸﻮﻧﯿﺶ ؟ ﺩﻣﺎﻏﺶ ﻋﺎﯾﺎ ؟ ﻫﯿﭽﮑﺪﺍﻡ …

 

 

شانس زنگ در بقیه رو میزنه با کله میره تو ! به ما که میرسه زنگ میزنه فرار میکنه …



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:, | 19:48 | نویسنده : مبینا |