نظرات شما عزیزان:

HOSSEIN
ساعت23:05---22 تير 1393
قشنگ بود افرین
لاییییییکککککککک
پاسخ:مرسی داداش


morteza
ساعت3:38---17 تير 1393
لایکککککککککککککک داره والا
پاسخ:مرسیییییییییییییییی


morteza
ساعت3:36---17 تير 1393
سلام مبینا جان ممنون ک اومدی بهم سر زدی / ببخش اجی وقتم کمه نمی تونم سر بزنم / ب بزرگواری خودتت ببخش / وبتم خیلی عالیه اجی جونم موفق باشی فداتم بای فعلا
پاسخ:سلام داداش مرسی اشکال نداره هر وقت تونستی بسر بم فدات


حامد
ساعت1:36---17 تير 1393
قربون دستات برم بابا فدایت بشم بابا .چقدر واسم عزیزی .خیلی واسم زحمت کشیدی.موقعی که کج رفتم با مهربانی با خنده به راه راستم آوردی .موقعی که راست رفتم آفرینم گفتی .ممنون مهربانیاتم بابا. بابا .... خاک گرد پاتم بابا خاک گرد پاتم بابا ...بابا
پاسخ:قربون همه ی بابا های دنیا بشم من


حامد
ساعت1:31---17 تير 1393
سلام دستت درد نکنه خواهری واقعأ گریم گرفت .تا حال چند باری پدرم زده تو گوشم و هیچی نگفتم ولی از درون دل یه خورده ناراحت شدم و زود از یادم رفت .الان هم میگم فقط حضور داشته باشه سایه اش بالا سرم باشه زد دستو پامم شکست فدای یه تار موش .خودم جونم هرچی دارم فداش.خدا وکیلی ممنونم از پدرو مادرم که منو با عشق مهدی بزرگ کردن .قدر پدرو مادرتون رو بدونید کافیه یه روز ازتون دور باشن اون موقع متوجه میشین من چی میگم .......
پاسخ:واقعا حق با توست داداش ای کاش بیشتر بتونیم قدر این دو گل زندگیمونو بدونیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 16 تير 1393برچسب:, | 13:13 | نویسنده : مبینا |