روزی از فرمانروایی پرسیدند ؛ تو که چند سال پیش ، پینه دوزی

 

بیش نبودی چطور به فرمانروایی رسیدی ؟!


او پاسخ داد : من پینه دوز خوبی بودم .



                                                           جی . پی . واسوانی



نتیجه



خب عزیز دلم نتیجه این که تنبلی رو بذار کنار و از تو


رویا بیا بیرون و فردا ؛ فردا نکن


من میگم از صد درصد ؛ ده درصد توانایی و استعداد


 داری ، اشکال نداره از همون ده درصد به طور کامل


 استفاده کن


اون وقت موفقیتت به طور تصاعدی قابل افزایشه


تو انجام بده اون با من


نظرات شما عزیزان:

حامد
ساعت1:32---20 تير 1393
واقعأ روحیه میدی به ادم ممنون
پاسخ:خواهش داداش


علی
ساعت12:56---18 تير 1393
سلام.وبت بی نظیره؟ خیلی عالیییییییی؟دستت درد نکنه؟خوشحال میشم حتما حتما به وبلاگ منم سر بزنی و نظرت رو مطرح کنی؟
پاسخ:سلام مرسی سرزدی لینکت کردم داداش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, | 12:30 | نویسنده : مبینا |